Komianos's Blog

Από το Κοπανάκι Μεσσηνίας Πολιτιστικά Δρώμενα.

ΜΠΕΤΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ. ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Bettina Economou

ONEIΡΟ

———–Φωσφορισμα στο ονειρο που ‘δα εχτες το βραδυτο προσωπο μου πλουμισμα με κοκκινες γλαδιολεςεντολοδοχος μιας ζωης και μιμητης στο χαδιπαραφροσυνη στο ελεος που ηταν οι ελπιδες ολες!!

Ισοπεδωνω το καλο ταυτιζομαι υμνωδος του
ζυγοσταθμιζω το αδικο,,μπροστα του προσπερναω
στου εαυτου μου την κραυγη γινομαι συνοδος του
πηδαλιουχος μιας ζωης σε πλοιο και..γερναω!!

Καταδυση στα εγκατα της θαλασσας τα βαθη
κανενας ατρωτος στη γη,σκεφτομαι και δακρυζω
λιθοκτιστα στα στηθη μου αιωνια τα λαθη
χαροποιος πευκοφυτος ο δρομος που βαδιζω!!!!

Υπολειμμα απογνωσης που πια δεν τη φοβαμαι
τωρα τα ονειρα μια αυγη με παθος αρματωνω
του μαρτυρίου τα καρφια τις νυχτες σαν κοιμαμαι
αυλογυρο τα εκανα,τους στοχους μου ν’απλωνω….

Περιηγητης στη σκεψη μου ειναι το προσωπο σου
κοντοβραδο το κοιταξα μηπως και το ξεχασω
απο οδοιπορος εγινα του ανειρου ανθρωπος σου
και φυλακτο σε κρεμασα ποτε να μη σε χασω!!!!!!!!!!
———————————–
Β.Οικονομου  

Προσωπικό σχόλιο:

ΨΥΧΗ ΑΝΗΣΥΧΗ, ΔΑΡΜΕΝΗ ΠΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΛΕΨΕΣ! ΜΑΤΙΑ ΘΟΛΗ , ΚΛΑΜΜΕΝΗ ΠΟΣΟ ΠΛΑΝΗΘΗΚΕΣ! ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΠΕΤΙΝΑ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΣΣΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ. ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΩ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

 

27 Νοεμβρίου, 2012 - Posted by | BETINA ECONOMOU, ΑΡΘΡΑ - ΑΠΟΨΕΙΣ - ΙΔΕΕΣ ΦΙΛΩΝ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- ΠΟΙΗΣΗ-ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ, ΠΟΙΗΣΗ, Uncategorized

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε