Komianos's Blog

Από το Κοπανάκι Μεσσηνίας Πολιτιστικά Δρώμενα.

ΝΕΦΕΛΗ ΡΗΓΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, Αναδημοσίευση

ΝΕΦΕΛΗ ΡΗΓΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, Αναδημοσίευση

ΝΕΦΕΛΗ ΡΗΓΑ

ΝΕΦΕΛΗ ΡΗΓΑ

ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΣΣΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ – ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ  ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΝΕΦΕΛΗ. ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ

Λόγια της ιδίας : Αφιερωμένο στους φιλους και επισκέπτες του ιστότοπου που φιλοξενει τις ποιητικές – αρθρογραφικές δημιουργίες μου.

Nefeli Riga
Είναι κάποιες εξομολογήσεις, που απλώς κάποιος, κάποιοι, σε ακούν,και εκείνη την στιγμή νιώθεις να βγαίνει ένα βάρος από μέσα σου.
Ξαλάφρωμα ψυχής που λέμε..
Τα προβλήματα πολλά ήταν, <και ειναι,> δεν θα ήθελα να τους φορτώνω ,αλλά και δεν θα μπορούσαν να μ΄ακούουν, χρειάζεται υπομονή, και πολλή κατανόηση ..ε..δεν την έχουν και όλοι, όσο καλοπροαίρετοι και να είναι..πιέζονται,έχει ο καθένας τόσα δικά του..
Σκέφτηκα λοιπόν να ανοίξω έναν λάκκο στον κήπο μου, και εκεί, να τα λέω, και να τα…θάβω..
Παρόλο που πέρασαν τα χρόνια, και εξακολουθούν να υπάρχουν, τον λάκκο δεν τον άνοιξα, και όλα τελικά τα θάβω…μέσα μου…
ΨΥΧΗ ΜΟΥ..

ΟΝΕΙΡΑ

Πάλεψες μέσα μου πολύ
γιαυτό δραπέτευσες ψυχή μου
το είναι μου σε κούρασε
κι άφησες μόνο το κορμί μου.
Μα πιάστηκες, σε γκαντεμιάς υφάδι,
και αιωρούνται τα όνειρά μου στο κενό
της μοναξιάς ο ΄φόβος με πληγώνει
κι΄όλο παλεύω να ξορκίσω το κακό.
Ένας αέρας Δυνατός τα εξανέμισε,
τα σκόρπισε στα πέρατα της γης,
οι πόθοι μου εσβήσανε
και ας ήτανε διακαείς.
Μάζεψε ουρανέ μου τα όνειρα
πλέχτα στα σύννεφα σου
κάντα βροχή και στείλτα μου
Μην τα κρατάς δικά σου..
Νεφέλη
9/8/2007
Μου αρέσει! Σχολιάστε Κοινοποιήστε
Aρέσει σε εσάς και 29 ακόμη.
2 κοινοποιήσεις

Σχόλια : ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΝΕΦΕΛΗ;;;;; ΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΤΙΣ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΨΟΥΜΕ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΤΕΨΟΥΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΑΡΩΜΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ. ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ NEFELI RIGA BLOG ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ

Απάντηση : Nefeli Riga Καλέ μου φίλε σε ευχαριστώ από καρδιάς, που μου έκανες την έκπληξη να δω στίχους μου συνοδευόμενους με την ανάλογη φωτ. στο προσωπικό σου Komianos’s Blog.! Σ΄ευχαριστώ και για τα καλα σου λογια στο σχόλιό σου. Έδωσα έμφαση στο…πνίξιμο που νιώθουμε πολλές φορές… και ναι, θάβουμε μεσα μας πολλά.Την Καληνύχτα μου. !

Pipis Komianos ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΝΕΦΕΛΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ,  ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ. ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΕ ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ

Οκτώβριος 1, 2015 - Posted by | ΝΕΦΕΛΗ ΡΗΓΑ, ΠΟΙΗΣΗ, Uncategorized

1 σχόλιο »

  1. Η επίσκεψή μου απόψε μετά απο μεγαλο διαστημα και συνειδητοποιώντας το φευγιό σου με έκανε να καταλάβω ακομα περισσοτερο ,πόσο λείπεις.
    Λείπεις απο εμας τους ιντερνετικους φίλους σου, και τους φίλους γενικά.
    Για τους δικούς σου ανθρώπους, την οικογένειά σου δεν συζητώ την συντριβή που υπέστησαν, Κουράγιο και δύναμη να έχουν, και μέσα απο αυτούς θα ζεις, θα ζεις στις ψυχες τους, και στiς ψυχές ολων μας.
    Με τίμησες με την φιλοξενία των στixo-ποιηματων μου στο Blog σου.!!
    Έδωσες στέγη στης ψυχής μου τα παράπονα.
    Ευχαριστω την οικογένειά σου που το εχει ανοιχτό, ετσι, σε στιγμές δικές μου , μπαίνω και θυμάμαι, με μια ψευδαίσθηση πως
    υπάρχεις…
    Καλε μου Πιπη, ευγενικέ φίλε, να εσαι καλα εκει που βρισκεσαι..
    Νεφέλη Ρήγα.

    Σχόλιο από nefeli | Αύγουστος 12, 2017 | Απάντηση


Σχολιάστε

