Komianos's Blog

Από το Κοπανάκι Μεσσηνίας Πολιτιστικά Δρώμενα.

ΖΑΝΕΤΑ ΚΟΥΤΣΑΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ – ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ, Αναδημοσίευση

ΖΑΝΕΤΑ ΚΟΥΤΣΑΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

ΖΑΝΕΤΑ ΚΟΥΤΣΑΚΗ
ΖΑΝΕΤΑ ΚΟΥΤΣΑΚΗ

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ – ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΣΤΙΧΟΙ ΕΡΩΤΙΚΟΙ, ΣΤΙΧΟΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΕΛΠΗΣΙΑΣ, ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ, ΕΝΑΣ ΥΜΝΟΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΕΚΧΥΛΙΣΜΑΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ. ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Αφιερωμένο με ειληκρινή αγάπη και αισθήματα στους φίλους και επισκέπτες του ιστολογίου που με φιλοξενεί.

«ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ» – ΖΑΝΕΤΑ ΚΟΥΤΣΑΚΗ

ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΖΑΝΕΤΑ ΚΟΥΤΣΑΚΗ

Κάποτε καραβόσχοινα μας έδεναν.
Μα η ζήλια του κόσμου πιο διαβρωτική και από την αλμύρα της θάλασσας.
Ένα ένα έσπαγαν τα νήματα και το σχοινί γινόταν πιο λεπτό, πιο αδύναμο, πιο ευάλωτο.
Γιατί ήθελαν όλοι δικό τους απόκτημα να είσαι… κορόνα σε ήθελαν το δικό τους κεφάλι να στολίζεις.
Και ροκάνιζαν το σχοινί με μανία.
Με δόντια, με νύχια, με λόγια, με πράξεις.
Κι εγώ τους κοίταζα και γέλαγα… Ανήμπορη να πιστέψω πως όλα τούτα αποτέλεσμα θα είχαν.
Μα όταν το βλέμμα μου στην λεπτή κλωστή που πια είχε απομείνει έπεσε, πάγωσε στις φλέβες μου το αίμα.
Ποιος το επέτρεψε το έγκλημα αυτό;
Εγώ που δεν κοίταζα;
Εσύ που έβλεπες, μα το χέρι δεν άπλωσες τα κοράκια να διώξεις;
Η λεπτή κλωστή ξεφτίζει κι αυτή.
Το βλέπω θα σπάσει…
Και τι ειρωνεία, στην φωτιά θα έβαζα κάποτε το χέρι μου πως τούτο πότε δεν θα συμβεί.
Μα τώρα… φωτιά το κορμί μου νιώθω να τυλίγει.
Συναισθήματα με πνίγουν, με τσακίζουν, με σκοτώνουν…
Και κάπου εκεί, στης απογοήτευσης τον μαύρο βυθό… ένας ήχος μόνο φτάνει, ικανός να με κάνει να αναπνεύσω.
Μα αυτό που αναπνέω αέρας δεν είναι… θάλασσα δεν είναι… χείμαρρος δακρύων είναι και τα σώθηκα μου γεμίζει.
«Κλικ…»
Κάποτε άκουγα τον θόρυβο αυτό, καθώς πόρτες έκλειναν το πάθος μας μέσα σε τοίχους… χαρίζοντάς του ελευθερία.
«Κλικ…»
Μα πόσο με μισούν οι μοίρες μου;
Τον ίδιο ήχο έμελλε ν’ ακούσω ξανά;
Πόρτα που κλείνει δεν είναι… Σκοινί που δεν άντεξε είναι…
Μην το χαρίσεις στην θάλασσα όμως.
Στον λεπτό μου λαιμό καλύτερα ταιριάζει.
Εκεί θα τυλίγεται καθώς την βάρκα ελεύθερη από τα δεσμά της αγάπης μας… θα την κοιτώ να απομάκρυνεται!

Προσωπικό σχόλιο : ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΑΠΦΩ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ. ΜΙΑ ΣΑΠΦΩ ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΗ, ΜΕ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΕΚΧΥΛΙΣΜΑΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗΣ. ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΩ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ Η ΝΕΑ ΣΑΠΦΩ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒ0!!! ΖΑΝΕΤΑ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕΣ ΣΤΗΝ ΚΛΕΙΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΖΑΝΕΤΑ ΚΟΥΤΣΑΚΗ, ΤΙΜΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΑΝΑΡΤΙΗΘΕΙ Η ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΩΒ

Σεπτεμβρίου 3, 2015 - Posted by | ΑΡΘΡΑ - ΑΠΟΨΕΙΣ - ΙΔΕΕΣ ΦΙΛΩΝ, ΖΑΝΕΤΑ ΚΟΥΤΣΑΚΗ, ΠΟΙΗΣΗ, Uncategorized

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

