Komianos's Blog

Από το Κοπανάκι Μεσσηνίας Πολιτιστικά Δρώμενα.

ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΝΤΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

 

ΝΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΝΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΝΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.
ΝΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ : ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΧΤΟΣ ΡΥΘΜΟΣΤΙΧΟΣ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΣΦΙΚΤΟΔΕΜΕΝΕΣ. ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ ΝΟΗΜΑΤΑ, ΣΤΙΧΟΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΗΓΑΙΑ ΚΑΙ ΑΜΜΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ.
Αφιερωμένο με ειληκρινή αγάπη και αισθήματα στους φίλους και επισκέπτες του ιστότοπου που με φιλοξενεί.

Ο ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΝΤΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ντίνα Γεωργαντοπούλου
ΑΝΕΜΟΣ ΙΙΙ

ΑΝΕΜΟΣ

Και εσύ που απλώνεσαι στο κόσμο θαρρείς πως καλά δε βλέπω
που τυλίγεται το κορμί σου ασήμαντες αφορμές και φόβο νικητή.
Χειροκροτώ στ΄αλήθεια την εγωιστική σιωπή των ματιών σου
και ξαπλώνω στο χώμα αφήνομαι πως να στο πω όπως παλιά τα μεσημέρια
περιμένοντας τη γύρη γονιμοποίησης άλλου ανέμου.
Στο στήθος μεγαλώνει ότι αγάπησα αγνοώντας τη πρόσκαιρη ανομβρία.
Ο βιαστικός σου κόσμος άνεμε γυρίζει και αναζητά
να μπει βίαια στο μικρό μου κόσμο .
Κι όμως καλέ μου γνωρίζω πως παρακαλάς τις νύχτες να πάψω να φυσάω εγώ
πως θέλεις να ξεκουραστεις πάνω στο σπαραγμό μου
γιατί έρχεται καλοκαίρι και άναυδος θα φοράς τη μάσκα του γαλήνιου ουρανού
καθώς θα κολυμπάς σε αδιάφορες θάλασσες.
Δεν έχω χρόνο άνεμε παρά για το αίμα που κοκκινίζει τα δειλινά
θα προσπαθήσω να δεχτώ παλιές και νέες αγάπες
παραπονούμενο μη σε αφήσω επιβεβαιώνοντας σου πως είμαι
ένα χάρτινο καράβι που πλέει δίχως προορισμό.
Κι ακόμα όταν μου είπες να ανοίξω τα συρτάρια στολισμένα θυμάσαι
από λουλούδια σπάνια και χρώματα της λησμονιάς
πλυμμύρισε το δωμάτιο αλήθειες και ψέματα τίποτε άλλο σε ίση ποσότητα
που δεν έμεινε ούτε μια γεύση του κορμιού σου βέβαιη
ίσα που πρόλαβα να ξανακλείσω κάτι πόθους σε σελίδες βιβλίων
όπως παιδί αποξήραινα πέταλα για να έχω να θυμάμαι.
Στο βάζο παρατηρώ από μακριά τις φράουλες πάνω στο τραπέζι της αυλής
στέκονται κάτω από το φεγγάρι κατάφωρα ευάλωτες στην ασημένια γύμνια
δίχως ένα χέρι να τις φέρει σε αφίλητα στόματα.

Έκλεισε με δύναμη πόρτες και παράθυρα και μ΄άφησε απ΄έξω
σαν πούπουλο στη διάθεση του χωρίς ακόμα να καταλαβαίνει
πως ταξίδευα.
Ήθελε να με πάρει στα χέρια του να με φιλήσει μα
έμεινα εκεί ψηλά μη ξέροντας αν πρέπει να συνεχίσω….

Pipis Komianos ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ – ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΤΙΝΑ. ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΕΠΟΝΤΑ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ. ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ

Ιουνίου 17, 2015 - Posted by | ΑΡΘΡΑ - ΑΠΟΨΕΙΣ - ΙΔΕΕΣ ΦΙΛΩΝ, ΝΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, Uncategorized

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

