Komianos's Blog

Από το Κοπανάκι Μεσσηνίας Πολιτιστικά Δρώμενα.

ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ facebook. – Αναδημοσίευση.

ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΛΟΥ

ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΛΟΥ

 ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΑΡΑΧΤΗΡΙΣΘΕΙ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΣΣΑ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ. ΛΕΞΕΙΣ, ΝΟΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΟΛΕΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ. ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ.

Λόγια της δημιουργού : Η ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΑΠΛΩΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ…ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΜΕΝΟΥΝ ΑΔΕΙΑ!!
Αφιερωμένο με ειληκρινή αγάπη και αισθήματα στους φίλους και επισκέπτες του ιστότοπου που με φιλοξενεί.

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΝΘΟΔΕΣΜΗΔώδεκα χρόνια είσαι μακριά μου , και δεν συνήθισα ακόμα στην ιδέα …
Εχθές ζωγράφισα μια κάρτα, με πολύχρωμες μαργαρίτες, σαν εκείνες που σου άρεσαν τόσο θυμάσαι; και την άφησα έξω στην βεράντα, πιστεύοντας ότι καθώς θα έρχεται το ξημέρωμα κι εσύ θα φεύγεις από το όνειρο μου για να επιστρέψεις εκεί που ανήκεις…
θα την πάρεις μαζί σου .
Κι όταν φτάσεις εκεί …τα λουλούδια αυτά θα ομολογήσουν την μεγάλη αλήθεια της ζωής μου ολόκληρης .
Γιατί κανείς ,δεν με αγάπησε όπως εσύ! κι αυτό σου το είχα πει με όλους τους τρόπους τότε …ακόμα και με εκείνη την αφιέρωση σε ένα μου βιβλίο
Αφιερωμένο στη μητέρα μου .( έγραφε )
<<Φωνή από φως! μες τη σιωπή του Σύμπαντος>>.
Τώρα πορεύομαι μόνη , αλλά πάντα σε νοιώθω δίπλα μου, στα δύσκολα μια μεγάλη αγκαλιά, και στα εύκολα ένα πλατύ χαμόγελο.
Κι είναι περίεργο, όταν το σκέφτομαι το πως κατάφερνες να έχεις αυτήν την απλόχερη ζεστασιά, χωρίς πολλές χειρονομίες , εκδηλώσεις και φιλιά .
Πως κατάφερνες και μόνο με την απλή αθόρυβη παρουσία σου να μεταδίδεις τόση τρυφερότητα και γαλήνη, τόση σοφία και καλοσύνη .
Και ξέρεις, τώρα μπορώ να στο πω, η πιο συγκλονιστική στιγμή μαζί σου ήταν… όταν λίγο πριν φύγεις… πολύ γριά πια, καθόσουν στην αγαπημένη σου πολυθρόνα κι εγώ γονάτιζα κι έβαζα το κεφάλι μου στην ποδιά σου και μου το χαίδευες , κουνώντας απαλά μόνο ένα σου δάχτυλο, αυτό που μπορούσε ακόμα να κινηθεί… Μέσα σε αυτήν… την ανεπαίσθητη κίνηση, έκρυβες όλο το μεγαλείο της αγάπης σου! που τη φυλάω από τότε στο μυστικό συρτάρι της καρδιάς , μαζί με όλα τα τιμαλφή συναισθήματα που μου άφησες πολύτιμη κληρονομιά …
για να μπορέσω να αντέξω τα δικά μου γεράματα…
καθώς τα χρόνια περνάνε γρήγορα πολύ γρήγορα μαμά …και σίγουρα κάποια στιγμή θα τα ξαναπούμε από κοντά . .
Μέχρι τότε θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπώ πάντα το ίδιο !
Νάσαι στο ΦΩΣ- μαμά νάσαι- στο ΦΩΣ!
Σ΄αγαπω. emoticon heart
Με αγάπη η κόρη σου Στέλλα.

Προσωπικό σχόλιο : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΣΤΕΛΛΑ. ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!! ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ. ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΕΠΟΝΤΑ ΣΕΒΑΣΜΟ. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ.

Μαΐου 11, 2015 - Posted by | ΑΡΘΡΑ - ΑΠΟΨΕΙΣ - ΙΔΕΕΣ ΦΙΛΩΝ, ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ, Uncategorized

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

