Komianos's Blog

Από το Κοπανάκι Μεσσηνίας Πολιτιστικά Δρώμενα.

ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, Ανάρτηση στο : facebook

  • ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

    Ένιωσα πως είναι να ζεις στο Θεό.. Σε πήρα αγκαλιά και σε έκρυψα

    μέσα μου για λίγο.. Είδα την ψυχή σου να μου λέει σ’ αγαπώ..

    Είδα τα μάτια σου να βουρκώνουν.. Είδα το χέρι σου να σφίγγει το

    δικό μου.. Είδα το κορμί σου να γίνεται ένα με το δικό μου..

    Έκλεισα τα μάτια και ονειρεύτηκα… Είδα ακριβώς αυτό που είδες…

    Ένιωσα ακριβώς αυτό που ένιωσες…
    Πήρα την ανάσα σου και την έκανα πνοή…
    Πήρα τα δάκρυα σου και τα έκανα φυλαχτό..
    Πήρα την εικόνα σου και την χάραξα στο μυαλό μου..
    Πήρα την ζωή στα χέρια μου και είδα τα δικά σου..
    Ο δρόμος έχει πολλές δυσκολίες μα τις βλέπουμε μαζί..
    Μαζί θα τις περάσουμε… Μαζί θα βρούμε τις λύσεις..
    Η ώρα πέρασε και πρέπει να σε ονειρευτώ..
    Κλείσε τα μάτια σου..Έρχομαι..

28 Σεπτεμβρίου, 2012 - Posted by | ΑΡΘΡΑ - ΑΠΟΨΕΙΣ - ΙΔΕΕΣ ΦΙΛΩΝ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- ΠΟΙΗΣΗ-ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ, ΠΟΙΗΣΗ, ΤΑ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΟΥ, Uncategorized

2 Σχόλια »

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΕ ΠΙΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΜΟΥ .ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΙΝΤΖΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ »ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ» ΤΙΜΗ ΜΟΥ

    Σχόλιο από ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΙΝΤΖΕΣ | 28 Σεπτεμβρίου, 2012 | Απάντηση

    • ΚΥΡΙΕ ΝΕΚΤΑΡΙΕ ΙΝΤΖΕ
      Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΩ
      Η ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΧΡΟΜΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ.
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΙΠΗΣ ΚΟΜΙΑΝΟΣ

      Σχόλιο από komianos | 28 Σεπτεμβρίου, 2012 | Απάντηση


Σχολιάστε